EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is Annisa. Welcome to my territory.I would like to thank at hafizah that helped me in this blog, thank you. but you still put up with my whims are not Posted by blog. once again I thank you very much. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

I need ' someone ' :(
Thursday, September 8, 2011 | 0 comments
okayy , nakk cakapp sikitt je ni . tak panjang mana pon >< sebab? *tktahukenapa . weiii , aku 
nak someone yang boleh takecare live aku , setia dengan aku , sayang dengan aku dan lain-lain :)
aku harapp yang tu jaa , takkda yang lain . cukup lah kalau dia setia dengan aku , rupa paras tk 
penting sangat hanya ketulusan hati yang ku harapkan :) dan itulah yang membuatkan aku bahagia .
INSYAALLAH , suatu hari nanti ada kan . aku percaya kerana ' jodoh di tangan ALLAH ' 
     




                                      I LOVE YOU <3 #bakalmenjaditemanaku :)


             

Older Post | Newer Post