EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is Annisa. Welcome to my territory.I would like to thank at hafizah that helped me in this blog, thank you. but you still put up with my whims are not Posted by blog. once again I thank you very much. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Can you understand me? Pleeeaassee :(
Wednesday, November 30, 2011 | 0 comments
Haii my readers ^ ^ sihat korang semua? Alhamdulillah kalau semua nya sihat, nisa tak berapa sihat
>< badan rasa tak sedap je. Hmmm tulah kan, sekarang cuaca tak menentu, kejap hujan kejap 
panas :) Tapi takpa, hujan itu rahmat daripada Allah s.w.t kalau takda hujan, kita juga yg susah :)


Actually nak cerita pasal perasaan/hati ni, yelah nisa takda sibling kan so luahkan dekat blogger ni 
jelah, hope korang semua sudi membaca :) Thanks guyss, muahh :* hihi. Irfan? :O dia busy lah
asyik kerja je :( sedih nyaaa, so pendam jelah kan. Bie bila kita nak jumpa ni? tahu tak aku rindu 
kau? even kau tak rindu aku, takpaaaa --' aku redha, erkk ><


Hmmm kau minta aku faham kau, tapi bila kau nak faham aku pulak sayang? Tahu tak aku sayang
kau sangat sangat <3 Tuhan je tahu besar mana sayang aku dekat aku tuuu weiii :3 Sedih jugak 
kadang kadang bila aku fikirkan nasib aku macam ni :'( tapi takpa, one day aku harap bahagia tu 
akan datang dengan sendiri nya tanpa halangan. Insyaallah, aminn :) 


Bie aku percaya kau, kau pergi kerja cari duit je kan? Kau tak cari perempuan lain kan? Aku tahu 
tu n sebab tu jugak aku berani couple dengan kau irfan ;) Aku pernah cakap dulu dengan kau 
' aku tak berani couple dengan kau sebab kau HOT weii --' tapi kau cakap mana ada ' takpaa, 
aku ambik tu sebagai cabaran hidup aku (: So, bby harap bie tak sia siakan kepercayaan bby 
dekat bie okay. I love you n i always miss you honey boooooo <3 Muahhhhh :* #pipi kiri kanan.






Older Post | Newer Post