EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is Annisa. Welcome to my territory.I would like to thank at hafizah that helped me in this blog, thank you. but you still put up with my whims are not Posted by blog. once again I thank you very much. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

I Miss You, JUVANA!
Wednesday, December 7, 2011 | 0 comments
Heyy korang semua, hari ni nak kongsi cerita sikit lah pasal JUVANA :) Alaaaahh, cerita aksi
dekat tv3 dulu tuuuu. Yeahh, yang ada daim, botak, ayam, kicap, apek, panjang semua tuu. Kalau
aku nak sebut sorang sorang memang penuh dengan nama diorang jelah kan. Hiiwhiiww :p


Aku tahu lah cerita tu dah lama habis, saja je update ni n sebab cerita tu dah habis lah aku nak 
post pasal ni sebab aku rinduuuuuuuuu sangat weiii <3 rindu nak tengok daim, botak n geng dia.
 Boleh tak media prima tayangkan balik cerita tuh? Saya tak puas lah tengok cerita tuu, pleeaassee.


Sumpah aku dengan kawan batak gila dengan cerita ni, hmmm kitorang pon tak tahu kenapa? Hihi
Maybe sebab pelakon dia ganteng ganteng kot, :D tapikan dulu ramai tak suka botak, tahu lah 
sebab dulu dia tak handsome kan? Soooooo tengok sekarang, aku tengok ramai yang batak dia!
Aku ni setia je dari awal sampai akhir minat BOTAK jee tau, then minat dekat KICAP jugak! Dua2
tu aku suka sangat sangat <3 mehh sini nak cium sikit, mmmuuahhh :* hihi padan muka awokk :P


Nahhh! nak share gambar sikit dengan korang semua. tengok lah eh, harap dapat mengubati rindu
korang *mana yg minat dengan cerita ni lah kan? aku tak cakap semuaaa --' yang tk minat tu senyap jelahhh >< Eheemm lupa nak cakap, aku bukan tak minat ayam,gaban,gajah,abe,komeng tu semua. 
Aku minat sangat, cuma mana boleh kacau kawan kawan aku punya tuu --' nanti kena marah :P haha




Act, babak dlm cinta elysa. kisah pulak aku? --'

Handsomeee nyaaa, >,< *juling mata aku

Black, Botak, Ayam, Apek <3 

Juvanaa!!

Semua handsome tapi mana kicap dengan botak weii?

Muka semua bajet baguss, haha tapi aku sukaaaaa <3

Aku suka babak ni, hiwhiw :P


Older Post | Newer Post